ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • این جماعت بینای نابینا....!!!!!

    به یاد ندارم نابینائی به من تنه زده باشد ،



    اما هروقت تنم به جماعت بینا خورد گفتند :



    مگــر كوری؟



    روزگارت بی نیاز باد از این جماعت بینا !!! 

     

     



    نظرات شما عزیزان:

    رضوانه
    ساعت11:38---14 اسفند 1392
    اخه داداشی من که زیاد وقت ندارم.ولی باشه.هر چن وقت یه بار میرم وبتو اپ میکنم.پس یه لطفی کن بگو من نویسنده جدیدتم.راستی رفتم تو وبت 1نظر داشتی تائید نکردم خودت بعدا برو جوابشو بده
    ممنون ابجی جونم....


    شیدا
    ساعت17:53---12 اسفند 1392
    خیلییی جالب بود
    پاسخ: ممنون ابجی....


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : یک شنبه 30 اسفند 1387 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه